W 2013r pracowaliśmy przy otwarciu restauracji Między Bułkami. Naszym celem było stworzenie osobowości miejsca, które oferuje swoim klientom burgery typu „gourmet” cechujące się prostotą receptur i jakością składników.

Branding lokalu jest zgodny z aktualnymi trendami (oszczędność formy i prostota) oraz odzwierciedla osobowość marki. Restauracja w centrum Warszawy komunikująca się głównie do młodych, świadomych mieszkańców Warszawy oraz do obcokrajowców (restauracja jest na szlaku turystycznym).

Logo jest sygnałem marki oferującej proste i świeże produkty. Branding został przygotowany w taki sposób aby wyprzedzał to, co w dziedzinie identyfikacji wizualnej funkcjonowało na mapie Warszawy w 2013r. Co najmniej kilka lokali wzorowało się na logotypie stworzonym dla restauracji Między Bułkami.

W ramach brandingu przygotowaliśmy:

  • logotyp
  • wizytówki oraz papier firmowy
  • projekty opakowań na wynos, kubków oraz toreb
  • stroje dla załogi
  • ulotki oraz materiały reklamowe
>